Demokratiškumo ir pilietiškumo plėtros projektus vykdančios Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegijos atstovai pristatys savo švietimo viziją bei darnios plėtros tendencijas vykdant šalies švietimo politiką šiemet gegužės 3-5 dienomis vykstančioje Europos mokytojų švietimo asociacijos (ATEE) ir Lietuvos edukologijos universiteto (LEU) tarptautinėje konferencijoje.
Renginyje, kuriame dalyvaus įvairūs Lietuvos ir užsienio šalies mokslininkai, Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegijos direktorė Eglė Celiešienė kartu su Vilniaus universiteto profesore Vilija Targamadze nagrinės probleminio mokymosi ypatumus darnios plėtros kontekste, o viena iš Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegijos steigėjų kartu su bendraautoriumi pristatys socialinės ekonomikos svarbą švietimo darniam vystymuisi.
Konferencijos, kurios pavadinimas – „20 švietimo tvariam vystymuisi metų: mokymasis vieniems iš kitų“, skirta nagrinėti tvaraus vystymosi temas, sėkmingus metodus ugdant su tvariu vystymusi susijusias besimokančiųjų kompetencijas, naujai atsirandančios švietėjų kompetencijos, reikalingas švietime tvariam vystymuisi bei kitas aktualijas. Šių temų kontekste siekiama pasirengti Jungtinių Tautų konferencijai, skirtai tvariam vystymuisi „Rio + 20“.
Globalioji tvaraus vystymosi strategija buvo pristatyta „Gairėse 21“ (“Agenda 21”) 1992 metais vykusioje Jungtinių Tautų konferencijoje Rio de Žaneire (Brazilija). Švietimas yra svarbiausia tvaraus vystymosi prielaida, kaip pabrėžiama 36-ame „Gairės 21“ skyriuje. Jungtinių Tautų tvaraus vystymosi dešimtmečio (2005-2014) programa siekiama integruoti tvaraus vystymosi principus, vertybes ir praktiką į švietimo ir mokymo sistemą visuose lygiuose.
www.lduk.lt informacija