Mokslo asociacija Lietuvos demokratinio ugdymo kolegija kartu su Ossiannilssono „Quality in Open Online Learning“ (QOOL) organizacija (Lundas, Švedija) spalio 19 d. vyksiančiame skaitmeninimo ir inkliuzijos praktikos konferencijoje bei publikacijų dirbtuvėse, kurias organizuoja Norvegijos taikomųjų mokslų universitetas (Norway Inland University of Applied Sciences) pristatys vykdomą projektą „Skaitmeninė įtrauktis visiems besimokantiesiems (DI4All)“) ir pranešimą apie vaikų ir jaunimo naudojimąsi medijomis.
Projektas DI4All skatina švietimo naujoves, įskaitant skaitmeninę įtrauktį, siekiant sustiprinti mokinių pagrindines kompetencijas, gebėjimus ir mokymosi rezultatus klasėje. Pagrindinis DI4All iniciatyvų tikslas yra gerinti pedagogų gebėjimus tobulinti skaitmeninę įtrauktį ir kovoti su klaidinga informacija per mokymus ir švietimą. Iniciatyva finansuojama Europos Sąjungos Eramus+ programos lėšomis.
Renginys skirtas aptarti skaitmenizaciją, kuri dažnai įvardinama kaip problemų sprendimas, taip pat praktinį technologijų naudojimosi ypatumus. Didelis dėmesys bus skiriamas aptarti technologinę ir programinę įrangą, žmogiškąsias ir socialines sistemas (plg. Warschauer 2003, p. 6).
Šiame tarpdisciplininiame renginyje teoriškai ir empiriškai bus telkiamas dėmesys į skaitmeninimą ir įtrauktį. Inkliuzijos sąvoka apima politiką arba ideologijas, „kurias vyriausybės ir kiti politikos formuotojai naudoja siekdami pakeisti ar tobulinti mokyklas, darbo vietas, būstą ar kitas bendruomenės institucijas, kad būtų pritaikytos žmonių įvairovei, o visų pirma, kad būtų įtraukti žmonės, kurie patiria atskirtį“. (Haualand 2017, p. 317).
Pati koncepcija nėra be probleminė: kas turėtų būti „įtraukta“ ir kas atsakingas už šį įtraukimą, į ką? Seminare bus kritiškai nagrinėjamos įtraukimo praktikos, aptariamas empirinis darbas bei teoriniai metodai tiriant technologijų vaidmenį įtraukimo praktikose.
www.lduk.lt informacija