Inovatyvius mokymosi metodus Vokietijoje pristatantis Produktyvaus mokymosi Europoje Institutas ,,iškritusius“ vaikus į mokyklas grąžina mokymąsi derinant su praktine veikla.
,,Didžioji dalis – nuo 70 iki 80 proc. – produktyvų mokymąsi pasirinkę ,,iškritę“ mokiniai – sėkmingai įvykdo dviejų metų programą bei tęsia mokymąsi ar profesinę karjerą,, – tikino Produktyvaus mokymosi Europoje Instituto vadovas, profesorius Jens Schneider.
Jo teigimu, produktyvus mokymasis primena, kad reikia mokyti ne matematikos, o mokyti vaikus.
,,Produktyvus mokymasis užtikrina, jog mokomasi tų sričių, kuriuos būtinos praktinėje veikloje. Tradicines pamokas pakeitus tradiciniu mokymosi pasiekiami geresni baigiamųjų – vokiečių ir anglų – kalbos rezultatai, nes mokomasi tikslingai“, – sakė profesorius.
Anot jo, pavyzdžiui, pasirinkus praktikos vietą kavinėje, klasėje per matematikos pamoką skaičiuojamos maisto kolonijos, per anglų – mokomasi specifinių šioje įstaigoje reikalingų užsienio kalbos žinių.
Šių metų birželio 20-25 dienomis Vokietijoje vykusiame tarptautiniame seminare apie produktyvų mokymąsi dalyvavę apie 20 Lietuvoje įgyvendinamo projekto „Alternatyvus ugdymas švietimo sistemoje“ dalyviai turėjo galimybę aplankyti skirtingas produktyvaus mokymosi institucijas bei plačiau susipažinti su produktyvaus mokymosi ypatumais.
www.alternatyvusugdymas.lt informacija