2022 m. rugpjūčio 26–28 d. Kembridže, Jungtinėje Karalystėje vyksiančioje 5-ojoje tarptautinėje socialinių mokslų pažangiųjų tyrimų konferencijoje (ICARSS), (angl. 5th International Conference on Advanced Research in Social Sciences (ICARSS)), Lietuvos demokratišumo ugdymo kolegija, kartu su Vytauto Didžiojo universiteto atstovais, pristatys mokslinę publikaciją apie kompetencijų modeliavimą kintančioje švietimo sistemoje.
Pristatomos publikacijos, pavadinimu ,,Assumptions of modeling competencies in transformative education” (liet. ,,Modeliavimo kompetencijų transformaciniame ugdyme prielaidos“), pagrindinis keliamas tikslas – atskleisti transformacinio ugdymo kompetencijų sąsajas su socialinio – emocinio, pilietinio ugdymo, verslumo kompetencijomis ir 2030 m. darnaus vystymosi darbotvarkės tikslais. Autoriai daugiausia dėmesio skiria sprendimų, skatinančių vertybių internalizavimą, transformuojančių ugdymo prioritetų ir universalių prototipų paieškai. Autoriai pastebi, kad mokytojai inovatyvius, transformuojančius ugdymo metodus vis lanksčiau integruoja mokyklose ir kitose socioedukacinėse institucijose. Todėl siekiama išgryninti ir pagrįsti transformuojamojo ugdymo kompetencijas, kurios padėtų mokytojų rengėjų ir kvalifikacijos kėlimo paslaugų teikėjams peržiūrėti ir papildyti esamą praktiką.
Tarptautinėje pažangių socialinių mokslų tyrimų konferencijoje (ICARSS) bus nagrinėjamos naujausios socialinių mokslų srities tendencijos bei aptariami politikos, teisės, švietimo, humanitarinių mokslų, kultūros studijų, visuomenės, sociologijos sričių bendri iššūkiai.
www.lduk.lt informacija