Šių metų sausio 28 dieną (pirmadienį), Lietuvos edukologijos universiteto patalpose, vyks atvira paskaita – diskusija švietimo bendruomenei (pirmiausiai, edukologijos studentams ir dėstytojams, mokytojams, besidomintiems alternatyviojo ugdymo galimybėmis mažiau motyvacijos turintiems vaikams).
Paskaitą „Knowledge, Identity and Social Change: Expanding the Vygotskian project in educational theory and practice“ anglų kalba skaitys profesorius iš JAV Eduardo Vianna.
Prof. Eduardo Vianna tyrimų sritis yra mokymo ir mokymosi įtaka socialinę atskirtį patiriančio jaunimo asmenybės raidai, ypatingą dėmesį skiriant vyresniųjų klasių mokinių ir kolegijų studentų tapatybės formavimuisi. Šiuo metu jis įgyvendina mentorystės projektą, kuriame kolegijų studentai suteikia pagalbą socialinę atskirtį patikrintiems moksleiviams ir padeda jiems baigti mokyklą bei pasirengti mokymuisi kolegijose. Paskaita skirta esant poreikiui bus pateikiami komentarai ir terminų ar situacijų paaiškinimai lietuvių kalba.
Eduardo Vianna yra Niujorko miesto universiteto LaGuardia bendruomenės koledžo (LaGuardia Community College, City University of New York City) profesorius. Magistro studijas baigė Federaliniame Fluminense universitete Rio de Ženeire, Brazilijoje, po jų atliko psichiatrijos rezidentūrą. Rezidentūros metu susidomėjo kultūrine-istorine paradigma, jos požiūriu į žmogaus raidą bei mokymąsi. Raidos psichologijos daktaro disertaciją E. Vianna apgynė Niujorko miesto universiteto absolventų centre.